Blog o fizjoterapii

Strona główna

27 stycznia 2021

Choroby zwyrodnieniowe stawów kolanowych i biodrowych dotykają coraz większą grupę społeczną. Jak im zapobiegać? O tym przeczytasz na blogu SprawdzonyFizjoterapeuta.pl!
Zwyrodnienie stawów biodrowych i kolanowych – skuteczna profilaktyka - SprawdzonyFizjoterapeuta.pl Liczba osób, które polecają ten artykuł: 0

20 stycznia 2021

Ćwiczenia kształtujące prawidłowe nawyki ruchowe u dzieci - SprawdzonyFizjoterapeuta.pl Liczba osób, które polecają ten artykuł: 0

13 stycznia 2021

Rehabilitacja dzieci z zespołem Downa – najczęstsze schorzenia oraz ich leczenie - SprawdzonyFizjoterapeuta.pl Liczba osób, które polecają ten artykuł: 2

06 stycznia 2021

Starzenie się to naturalny proces. Poprzez rehabilitację oraz opiekę innych specjalistów, w tym i psychiatry, osoby w podeszłym wieku mogą nadal cieszyć się życiem i z radością witać każdy dzień. Jak tego dokonać? Czytaj więcej na blogu SprawdzonyFizjoterapeuta.pl
Rola fizjoterapii w życiu seniorów - SprawdzonyFizjoterapeuta.pl Liczba osób, które polecają ten artykuł: 1

09 grudnia 2020

Czy znajdujesz się w grupie osób podatnych na zachorowanie na COVID-19?

Coraz więcej osób na całym świecie choruje na koronawirusa. Czy także i Ty należysz do grupy osób szczególnie podatnych na działanie tego wirusa? Dowiedz się więcej, czytając artykuł na blogu SprawdzonyFizjoterapeuta.pl
Czy znajdujesz się w grupie osób podatnych na zachorowanie na COVID-19? - SprawdzonyFizjoterapeuta.pl Liczba osób, które polecają ten artykuł: 1

02 grudnia 2020

Jak leczyć choroby zwyrodnieniowe kręgosłupa?

Cierpisz na bóle pleców spowodowane chorobami zwyrodnieniowymi kręgosłupa? Dowiedz się, jakie metody leczenia warto wybrać. Czytaj więcej na blogu Sprawdzony Fizjoterapeuta.pl!
 Jak leczyć choroby zwyrodnieniowe kręgosłupa? - SprawdzonyFizjoterapeuta.pl Liczba osób, które polecają ten artykuł: 0