Radosław Machalski (0 opinii)

Magister fizjoterapii

Wyniki wyszukiwania

Doświadczenie i kwalifikacje

[...] Świadczę usługi w warunkach domowych z zakresu rehabilitacji: OTROPEDYCZNEJ: Ostre i przewlekłe bóle kręgosłupa Bóle stawów obwodowych związane z przeciążeniem, zmianami zwyrodnieniowymi Stany pourazowe narządu ruchu (złamania, zwichnięcia, skręcenia) Stany po zabiegach takich jak: endoprotezoplastyka (wymiana stawu kolanowego, biodrowego), stabilizacja, artroskopia, rekonstrukcja więzadła krzyżowego i inne Okres przygotowania przed wyżej wymienionymi zabiegami (w celu poprawy zakresu ruchomości danego stawu i uelastycznienia tkanek okołostawowych) NEUROLOGICZNEJ: Udar mózgu Urazy czaszkowo-mózgowe Stwardnienie rozsiane Uszkodzenia nerwów obwodowych Stany po zabiegach neurochirurgicznych INNE: Bóle, trzaski, ograniczenie ruchomości stawów skroniowo-żuchwowych Wzmożone napięcie w okolicy twarzy i szyi po leczeniu stomatologicznym Urazy oraz stany po leczeniu operacyjnym w obrębie narządu żucia Napięciowe bóle głowy i szyi więcej...

Obszary, w których może Ci pomóc ten Fizjoterapeuta

rehabilitacja domowa

Zajmuję się usprawnianiem pacjentów z problemami ortopedycznymi i/lub neurologicznymi. Pracuję z pacjentami po wymianie stawu kolanowego, biodrowego, złamaniach oraz po długotrwałym unieruchomieniu, interwencjach chirurgicznych w obrębie narządu ruchu, urazach i w przeciążeniowych bólach stawów. Pomagam także pacjentom po udarach mózgu, urazach mózgowo-czaszkowych, zabiegach neurochirurgicznych w obrębie kręgosłupa, z SM i bólami kręgosłupa.

Cennik usług

• Masaż100 PLN
  • Terapia manualna80 PLN
  • Ćwiczenia indywidualne80 PLN

Zapisz się na wizytę

Fizjoterapeuta nie aktywował jeszcze kalendarza wizyt.  Poproś o jego włączenie.

Ocena pacjentów

0,0
(0 opinii)
Ten Fizjoterapeuta nie otrzymał jeszcze żadnej opinii. Bądź pierwszym oceniającym. dodaj opinię

Komentarze po wizycie

Nie dodano jeszcze żadnej opinii.

Bądź pierwszy

Zobacz komentarze tego Fizjoterapeuty uzyskane z innych serwisów

Nie dodano jeszcze żadnej opinii.