Mateusz Kowalczyk (13 opinii)

Magister fizjoterapii

Wyniki wyszukiwania

Doświadczenie i kwalifikacje Fizjoterapeuty

[...] Świadczę usługi z zakresu fizjoterapii (diagnostyka układu ruchu, terapia, trening, edukacja) w wygodnej formie indywidualnych wizyt domowych. Pasjonuje mnie biomechanika ludzkiego ciała, stąd szeroki obszar mojej pracy: urazy i przeciążenia, dolegliwości bólowe, wady postawy oraz rehabilitacja pooperacyjna. Lubię diagnozować i prowadzić terapię stawu barkowego i kolanowego oraz kręgosłupa lędźwiowego. Terapię manualną uzupełniam igłoterapią i ćwiczeniami/treningiem. Zajmuję się również masażami. Wykorzystuję wiedzę i umiejętności zdobyte w praktyce zawodowej oraz na studiach i licznych szkoleniach - oto najważniejsze z nich: Terapia manualna wg International Academy of Orthopedic Medicine Anatomy trains - terapia tkanek miękkich i powięzi Funkcjonalna Mobilizacja Tkanek Miękkich (IPA) Suche igłowanie Kinesiotaping Mobilność i stabilność w kontekście przygotowania sportowca Ostry dysk - odcinek lędźwiowy kręgosłupa Kurs masażu więcej...

Obszary, w których może Ci pomóc ten Fizjoterapeuta

rehabilitacja ortopedyczna

• dyskopatia, bóle kręgosłupa • bóle barku, bóle miednicy, bóle biodra • rwa kulszowa, rwa barkowa • bóle głowy • zwyrodnienia stawów, ograniczenie ruchomości • łokieć golfisty, tenisisty • rehabilitacja po wszczepieniu endoprotezy • rehabilitacja po zabiegu rekonstrukcji więzadeł i łąkotek stawu kolanowego • regeneracja po intensywnym wysiłku

Cennik usług fizjoterapeutycznych

• Wizyta domowa 60 min (diagnostyka, fizjoterapia, masaż)120 PLN
  • Wizyta domowa 90 min 150 PLN
  • Pakiet 5 wizyt domowych 60 min500 PLN

Zapisz się na wizytę

Fizjoterapeuta nie aktywował jeszcze kalendarza wizyt.  Poproś o jego włączenie.

Ocena pacjentów

5,0
(13 opinii)
100% pacjentów poleca tego Fizjoterapeutę dodaj opinię