Magister Damian Pawłowski (11 opinii)

Magister fizjoterapii

Wyniki wyszukiwania

Doświadczenie i kwalifikacje Fizjoterapeuty

Damian Pawłowski – fizjoterapeuta, terapeuta manualny, osteopata. Doświadczenie zawodowe zdobył pracując w austriackich klinikach, pomagając zarówno osobom z bólem przewlekłym jak i pacjentom skarżącym się na bóle ostre. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu ortopedii, rehabilitacji sportowej i osteopatii. Prowadzoną przez siebie terapię buduje na holistycznym podejściu do pacjenta, gdyż często przyczyna problemu może mieć podłoże w zupełnie innym miejscu niż symptomy. W warsztacie pracy wykorzystuje skuteczne i bezpieczne techniki osteopatyczne, w tym osteopatię strukturalną i funkcjonalną, a także techniki terapii manualnej oraz igłoterapii suchej. [...] Jego pasja poznawania fizjologii i biomechaniki ludzkiego ciała pozwala na przyspieszenie procesu leczenia. więcej...

Obszary, w których może Ci pomóc ten Fizjoterapeuta

Osteopatia, Terapia manualna

Cennik usług fizjoterapeutycznych

• Fizjoterapia140 PLN
  • Osteopatia140 PLN

Zapisz się na wizytę

Fizjoterapeuta nie aktywował jeszcze kalendarza wizyt.  Poproś o jego włączenie.

Ocena pacjentów

5,0
(11 opinii)
100% pacjentów poleca tego Fizjoterapeutę dodaj opinię